Subject: teabenõue
From: "Veronika Laende" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 11:10:04 +0300

Tere

Palun väljastada Kuusalu Vallavalitsusele järgmine kiri: Teie
dokumendiregistris registreeritud: 19.09.2024 nr 7-9/24/18508-2.

Tegemist on ühe vaidlusega külaga, mis puudutab tee sulgemist – antud
kirjaga olevat meie kooskõlastanud enne Transpordiameti loa andmist tee
sulgemise. Kolleegidega suheldes ei ole keegi taolist kooskõlastust
andnud, puudub ka meie dokumendiregistrist taoline kiri.

Kui meiepoolne kooskõlastus on registreeritud mõne teise kirja numbriga,
palun see väljastada.

Tee sulgemise luba on väljastatud teie poolt: 24.09.2024 nr
7.1-6/24/15037-3.

Vastavalt Avaliku teabe seaduse § 18 lõikele 1 palume vastata teabenõudele
viivituseta, kuid mitte hiljem kui viie tööpäeva jooksul.

Parimate soovidega

Veronika Laende

kultuuri- ja sporditöö spetsialist
Kuusalu Vallavalitsus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
600 0856
 <http://www.kuusalu.ee/> www.kuusalu.ee
Mõisa tee 17| Kiiu alevik | 74604 Kuusalu vald | Harju maakond

 <https://www.facebook.com/Kuusalu-vald-161786783965582>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.